استودیوی Obsidian با جذب برخی از سازندگان سابق Halo، به دنبال ارتقای مکانیکهای تیراندازی در بازی The Outer Worlds 2 است. این همکاری با هدف روانتر کردن گیمپلی و ارائه تجربهای نزدیک به بازیهای شوتر حرفهای انجام میشود.
دلیل همکاری با سازندگان Halo
نسخه اول The Outer Worlds با وجود داستان و دیالوگهای قوی، از لحاظ گیمپلی تیراندازی نسبت به رقبا ضعیفتر بود. حال در نسخه دوم، Obsidian تلاش دارد با کمک تیمی باتجربه، این بخش را بهطور اساسی بهبود دهد.
تیم مشارکتکننده چه کسانی هستند؟
براساس گزارش Kotaku، چند نفر از توسعهدهندگان پیشین Bungie و 343 Industries که سابقه کار در سری Halo را دارند، اکنون بهعنوان اعضا یا مشاور با تیم Obsidian همکاری میکنند. تجربه این افراد میتواند نقش مهمی در بهبود مبارزات بازی ایفا کند.
چه انتظاراتی از نسخه دوم داریم؟
از جمله مواردی که بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند: تیراندازی دقیقتر، سیستم کاورگیری مؤثرتر، و صداگذاری و افکتهای بصری حرفهایتر است. حتی احتمال اضافه شدن قابلیتهایی شبیه به مبارزات تاکتیکی نیز وجود دارد.
تحلیل iTrends
پیوستن طراحان Halo به پروژهای نقشآفرینی مثل The Outer Worlds 2، نشان از تمرکز Obsidian بر ارتقای تجربهی گیمپلی دارد. این تصمیم میتواند ترکیب جذابی از روایت داستانی عمیق و گیمپلی شوتر روان خلق کند؛ ترکیبی که موفقیت نسخه دوم را تضمین میکند.